מהתמלול היה ניתן אפילו לחוש את הטונציה של האנשים – ואת זה לא קל להעביר…
כאשר מדובר במתן שרות חווית לקוח חיובית היא כוכב הצפון שלנו. הלקוחות שלנו, במיוחד החוזרים מספרים את הסיפור שלנו בדרך הכי טובה.
עו"ד טלי חץ לוי, המתמחה בתחום דיני עבודה כבר למעלה מ – 14 שנים, מלווה במסגרת עיסוקה מעסיקים, עובדים ופרילנסרים בכל ממשקי העבודה ומייצגת בבתי הדין לעבודה ומול רשויות אחרות בכל הארץ.
"אל 'ראיות חותכות' הגעתי דרך המלצה על איציק, מחבר בארגון נטוורקינג עסקי. עד היום טיפלו ב'ראיות חותכות ' בשני מקרים שונים עבורי. במקרה הראשון ייצגתי מעסיק לצורך בקשה לקבלת היתר פיטורים של עובדת בהריון ממשרד התמ"ת (הממונה על חוק עבודת נשים). מאחר ומדובר היה בעובדת זרה ומרבית התקשורת עימה התנהלה בהודעות קוליות בוואטסאפ – נדרש תמלול שלהן. במקרה השני ייצגתי עובדת בהריון, שקיבלה זימון לצורך שימוע לפני פיטורים. התמלול הנדרש היה של שתי שיחות בין העובדת לבין מנהלת משאבי אנוש לגבי המשך עבודתה, טרם זימונה לשימוע, אשר מהן עלה בבירור כי התוצאה תהיה פיטורים בשל הריונה. התוצר של תמלולים שקיבלתי, בשני המקרים, היה מצוין. כאדם פרפקציוניסט בדקתי את התמלול מילה מילה אל מול ההקלטות. הייתה ירידה לרמת הפסיקים. אפילו את הטונציה של האנשים ניתן להבין ממנו ואת זה מאתגר מאוד לעשות בתמלול. איציק הוא איש מקצוע מיוחד – כבר בשיחה הראשונה בינינו הוא התעניין מאוד, ניסה להבין את הפן הטכני ואת איכות ההקלטות, על מנת שתיאום הציפיות יהיה מיטבי. הצעת המחיר שלו הייתה יצירתית מאוד וזה השתלם ללקוחות שלי. בשני המקרים קיבלנו איכות ברמה גבוהה מאוד, תוך זמן מהיר, ויצאתי מרוצה ביותר כך שאני שמחה להמליץ על שירותיו."
בתיק הבא שלכם, נסו אותנו.
לפרטים נוספים: 050-3111999

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *