זיהוי והשוואת קול דובר

זיהוי והשוואת קול דובר.

נושא זיהוי והשוואת קול דובר בשנים האחרונות הפך למרכיב חשוב בכל הקשור לאימות הדובר בהקלטה או בסרטון.

במעבדת הקול של 'ראיות חותכות' שני כלים מרכזיים לבדיקת ואימות קול דובר-

1. מנוע זיהוי דובר ביומטרי

2. תוכנה לבדיקה והשוואת קול דובר

בעזרת שני הכלים האלה אנחנו יכולים לתת מענה לגבי הדובר – האם זה הוא או לא.

ביכולתנו לספק גם חוות דעת מומחה לבית משפט – במקרה הצורך.

אנחנו יודעים להתגבר על כל אתגר לפני הגשה משפטית. לכל שאלה, דברו איתנו בטלפון 074-7039650, בוואטסאפ 050-3111999 - או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות.

זיהוי הדובר בהקלטת קול (פגישה/ישיבה) חשוב מכיוון שבהקלטת קול, בניגוד להקלטת וידאו, אין לנו את האלמנט הויזואלי שיכול לאשר לנו את זהותו של הדובר. מעבר לכך, גם בהקלטת וידאו האלמנט הויזואלי לפעמים כושל – מכיוון שהתמונה מטושטשת, העדשה חסומה חלקית, איכות הוידאו לא מספקת – ולכן יש צורך לאמת את זהותו של הדובר בעזרת זיהוי ואימות הקול בלבד. בנוסף, טכנולוגיות מחשב חדשות לשינוי ועריכת קול נוצרות ומתפתחות יום יום, וזיהוי קול הדובר הוא אמצעי מהימן וחשוב למנוע ניסיונות שיבוש ראיות באמצעים טכנולוגיות אלו.

המומחה שלנו לאימות קול דובר (מוסמך ע"י בתי המשפט בישראל כעד מומחה לנושאים אלו) מבצע בדיקה של קובץ הקול או הוידאו באמצעות תוכנה ייעודית לצורך כך – המאושרת לבדיקת זיהוי דובר ע"י רשויות בתי המשפט ברחבי העולם. למומחה שלנו יכולות וניסיון של שנים רבות בבדיקות קול ומתן עדות בבית המשפט בנושא ראיות קוליות. התמחותו וניסיונו בהפעלת תוכנה הייעודית – הבודקת את זהות קול הדובר בהשוואה לדגימת קול מאומתת של דובר(ים) כלשהו(הם) לפי מספר פרמטרים מדידים שונים – נותנים אישור המאמת את זהות הדובר (או פוסלת אותו במקרה והדובר בהקלטה אינו אותו דובר). כל ניסיון לזיוף הקלטה ע"י שימוש בחקיין או בעל קול דומה לא יצליח להערים על יכולות הגילוי של המערכת הייעודית.

אנו יכולים לבצע זיהוי ואימות של קול דובר בהקלטות קול ווידאו שנעשו בכל שפה שהיא. אין כל חשיבות לשפה בה דברו במעמד ההקלטה (אף במצב של שיחה בשפות שונות).

Scroll to Top